- Col·legiats/des: 0€
- Precol·legiats/des: 0€
- Col·legiats/des a l´atur: 0€
RECONEIXEMENTS
A través del Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya hem sol·licitat diferents cursos subvencionats en modalitat d’Aula Virtual per les nostres col·legiades. Aquests cursos estan destinats a treballadors/es adscrits al Règim General, autònoms/es i persones en situació d’atur.
El nombre de places és limitat, per aquest motiu és REQUISIT IMPRESCINDIBLE fer la preinscripció al curs a través de la web del Col·legi
Per tal de formalitzar la preinscripció heu de fer arribar la següent documentació al correu electrònic atenciocolegial@tscat.cat
Documentació a presentar:
Emplenar i signar l’Annex 1 (sol·licitud de participació). Imprescindible complimentar tots els camps, i enviar el document signat.
- Fotocòpia del DNI
- Fotocòpia de la nòmina (capçalera), rebut d’autònom/a o DARDO actualitzat en cas d’estar en situació d’atur. Les persones en situació d’ERTO, consten com a treballadors/es, per tant han d’aportar còpia de l’última nòmina. Les persones autònomes han d'aportar el darrer rebut.
Sense l'enviament de la documentació requerida per correu electrònic la inscripció no serà vàlida.
Un cop rebuda aquesta documentació i validada, us farem arribar un correu confirmant la vostra plaça al curs.
Generals:
- Millorar la reputació i la imatge dels serveis socials en el territori mitjançant un ús adequat d’eines de comunicació online i offline.
Específics:
- Reflexionar sobre la identitat dels Serveis Socials.
- Potenciar la reputació i la marca dels Serveis Socials en el territori.
- Conèixer l'entorn i els diversos ens públics dels Serveis Socials locals per a implantar una comunicació més productiva.
- Adquirir coneixements eficaços i pràctics de comunicació i de sostenibilitat per als objectius perseguits.
- Aprendre a estructurar el missatge en relació als Serveis Socials amb un òptim ús de les dades i dels punts forts de l'organització i dels serveis.
- Identitat dels Serveis Socials: missió (2,5h)
- Identitat dels Serveis Socials: funció social (2,5h)
- Contradiccions dins dels Serveis Socials (2,5h)
- Context comunicatiu: canals de comunicació i públics en Serveis Socials (2,5h)
- Com fer un Pla de Comunicació dels Serveis Socials (2,5h)
- Com gestionar la reputació dels Serveis Socials (2,5h)
- Diagnòstic de canals: web (2,5 h)
- Diagnòstic de canals: xarxes socials (2,5 h)
- Diagnòstic de canals: mitjans offline (2,5h)
- La Guia de sostenibilitat per al sector salut i social, una nova eina per facilitar la gestió sostenible de les Organitzacions (2,5h)
- Indicadors, mesurament de resultats i tancament del curs (2,5h)
- Recapitulació i conclusions (2,5 h)
Es combina la metodologia de l’aprendre fent, mitjançant la realització d’un procés d’ideació i la pràctica d’eines de personalització, amb l’aprenentatge basat en reptes individuals i d’equip, vinculats amb la millora de la competència per a dissenyar processos de transformació de la intervenció social i de la comunicació. Alhora es porta a la pràctica un procés de co-creació estratègica i d’escenaris de futur, juntament amb el treball d’habilitats per fer emergir el pensament innovador. Aquesta metodologia s'adequa als destinataris de la formació, treballadors/es socials en actiu, atès que es basa en obtenir un aprenentatge pràctic i aplicat a partir de la seva pràctica professional.
El programa consta de 30h de formació-acció, en forma de 12 sessions de 2,5 h, que es faran amb modalitat d’aula virtual a través de la plataforma Zoom, en connexió en directe amb el docent els dies i horaris programats.
Per al seguiment i l’avaluació dels aprenentatges adquirits per les persones que participin en el curs, es realitzarà:
- Una breu enquesta oral al final de cadascuna de les 12 sessions
- Un exercici pràctic durant l’última sessió d’aplicació i de comprovació dels aprenentatges adquirits
- Una enquesta anònima final per escrit d’avaluació de tot el curs
Núria Fustier
Doctora en Treball Social i Llicenciada en Dret, professora de l’Escola de Treball Social de la Universitat de Barcelona. Amb 25 anys d’experiència en Serveis Socials: direcció dels Serveis Socials de Santa Coloma de Gramenet; avaluació i planificació a la Diputació de Barcelona i membre de l’equip del I Pla Estratègic de Serveis Socials de Catalunya.
Víctor Guerrero
Llicenciat en Periodisme per la UAB. Va passar per la ràdio i la premsa local abans de començar la seva etapa digital a la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió. Després va ser cap de continguts i xarxes socials a l'agència Hispanetwork, on també va fer captació de clients i gestió de publicitat digital.
Núria Palomares
Llicenciada en Ciències Empresarials, Marketing i Relacions Públiques amb postgraus en Alta especialització en Tècniques Gerencials i amb menció en Social Media i Marketing Digital.
Ferran Benito
Màster en Comunicació per la UB i llicenciat en Filosofia i en Teoria de la Literatura per la UAB. Des de 2014, ha treballat com a tècnic de comunicació en diverses entitats de l'àmbit social i cultural, així com en l'àmbit de la docència. Actualment, és responsable de comunicació i de continguts a la Fundació iSocial.
Condicions
La inscripció serà vàlida una vegada s’hagi realitzat el pagament de l’import total del curs/taller/jornada i que es podrà realitzar amb les següents modalitats:
- A través del web amb targeta de crèdit i/o dèbit.
- Per transferència bancària al número de compte de La Caixa ES45-2100-4767-40-0200028082, indicant nom de l’alumne i del curs/taller/jornada. Per als pagaments realitzats a través del caixer automàtic, s’haurà d’introduir el codi d’entitat 0165460.
Les col·legiades que s’inscriguin a una formació subvencionada i no la finalitzin amb un 80% d’assistència, no es podran inscriure a cap altre curs d’aquest tipus en el termini d’un any. Encara que la formació no té cost per a la persona inscrita, des del Col·legi s’inverteixen uns recursos per dur-la a terme i , a més, hi ha persones en llista d’espera interessades en accedir al curs i que podrien haver aprofitat la plaça. Per això, us preguem el màxim compromís a l’hora de realitzar aquestes formacions.
Les anul·lacions d’inscripcions s’hauran de comunicar al Departament de Formació a través del correu electrònic: atenciocolegial@tscat.cat. Les anul·lacions comunicades durant els cinc últims dies abans de l’inici del curs/taller/jornada, o una vegada iniciat aquest, comportaran la pèrdua del 100% de l’import.
El Col·legi es reserva el dret de modificar horaris, dates, continguts i/o professorat dels cursos programats i no es farà responsable de les despeses que puguin ocasionar aquestes possibles modificacions. També es reserva el dret d’anul·lar o ajornar el curs /taller/jornada, si considera insuficient el nombre d’inscrits. En aquest últim cas, es retornarà l’import de la inscripció. En finalitzar el curs/taller/jornada, si s’ha fet un mínim del 80% d’assistència, es lliurarà el certificat d’assistència.
En el cas de les col·legiades en atur que s'inscriguin hauran de presentar el Certificat integrat de l'OTG (NO document dardo). Descarrega't les instruccions per sol·licitar aquest certificat.