- Col·legiats/des: 0€
- Precol·legiats/des: 0€
- Col·legiats/des a l´atur: 0€
- Estudiant: 0€
- No col·legiats/des: 0€
Ubicació: Delegació de Lleida i plataforma online
Canyeret, 24, 3r 1a
25007 Lleida
El proper 13 de març, la Delegació de Lleida organitzarà la xerrada "Emergència habitacional a Lleida", una sessió on s'abordarà la creixent problemàtica de l'habitatge a la ciutat. La xerrada començarà a les 17.30h i es durà a terme en format híbrid, amb places presencials a la Delegació i places online.
El programa de la xerrada serà el següent:
- Presentació a càrrec d'Irene Gardeñes, vicedegana Delegació.
- Ponents:
- Rosa Majoral, directora Arrels Sant Ignasi Lleida
- Montse Manuel, responsable Social House a Lleida
- Josep Maria Esteve, president del Col·legi d’agents de la propietat immobiliària de Lleida
- Samuel De la Fuente Oliva, gerent de l’Empresa Municipal d'Agenda Urbana de Lleida, SL (EMAU)
- David Freixa Castaño, cap Servei Territorial de Lleida Agència de l'Habitatge de Catalunya
- Moderació a càrrec de Pau Capell, vocal de la Junta de la Delegació.
Cal inscripció prèvia!
Condicions
La inscripció serà vàlida una vegada s’hagi realitzat el pagament de l’import total del curs/taller/jornada i que es podrà realitzar amb les següents modalitats:
- A través del web amb targeta de crèdit i/o dèbit.
- Per transferència bancària al número de compte de La Caixa ES45-2100-4767-40-0200028082, indicant nom de l’alumne i del curs/taller/jornada. Per als pagaments realitzats a través del caixer automàtic, s’haurà d’introduir el codi d’entitat 0165460.
Les col·legiades que s’inscriguin a una formació subvencionada i no la finalitzin amb un 80% d’assistència, no es podran inscriure a cap altre curs d’aquest tipus en el termini d’un any. Encara que la formació no té cost per a la persona inscrita, des del Col·legi s’inverteixen uns recursos per dur-la a terme i , a més, hi ha persones en llista d’espera interessades en accedir al curs i que podrien haver aprofitat la plaça. Per això, us preguem el màxim compromís a l’hora de realitzar aquestes formacions.
Les anul·lacions d’inscripcions s’hauran de comunicar al Departament de Formació a través del correu electrònic: atenciocolegial@tscat.cat. Les anul·lacions comunicades durant els cinc últims dies abans de l’inici del curs/taller/jornada, o una vegada iniciat aquest, comportaran la pèrdua del 100% de l’import.
El Col·legi es reserva el dret de modificar horaris, dates, continguts i/o professorat dels cursos programats i no es farà responsable de les despeses que puguin ocasionar aquestes possibles modificacions. També es reserva el dret d’anul·lar o ajornar el curs /taller/jornada, si considera insuficient el nombre d’inscrits. En aquest últim cas, es retornarà l’import de la inscripció. En finalitzar el curs/taller/jornada, si s’ha fet un mínim del 80% d’assistència, es lliurarà el certificat d’assistència.
En el cas de les col·legiades en atur que s'inscriguin hauran de presentar el Certificat integrat de l'OTG (NO document dardo). Descarrega't les instruccions per sol·licitar aquest certificat.