“A partir d’aquella proposta de model d’intervenció educativa, el Col·legi de Treball Social de Catalunya va participar junt amb altres institucions en un grup de treball per laborar una proposta consensuada que definís dos aspectes importants. Per una banda s’havien de consensuar els perfils professionals i les funcions que havien d’intervenir en la prestació d’aquests serveis, i per l’altra calia establir les ràtios de cobertura per als diferents perfils i característiques de les intervencions. La feina, però, es va aturar després de tres reunions i un any més tard, l’estiu de 2016, van començar les proves pilot i les presentacions del nou model (...) La interrupció sobtada del grup de treball i el fet que no es reprengués la feina ens deixa amb el dubte de si no hauríem estat un valor afegit i, malgrat que les raons siguin segurament justificades i inevitables, m’agradaria convidar les administracions a no desistir de comptar amb la col·laboració i les aportacions dels col·legis professionals, peces imprescindibles en l’engranatge de qualsevol projecte d’intervenció públic”.
[[{"fid":"4914","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"link_text":null,"attributes":{"height":"106","width":"118","style":"width: 118px; height: 106px; float: left;","class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]‘Sobre el nou model d’intervenció socioeducativa’ un article d’opinió d’Eva Giralt, coordinadora de la Comissió de Peritatge Social del Col·legi de Treball Social de Catalunya i membre de la Comissió d’Infància i Família del mateix Col·legi, que podeu llegir en aquest enllaç.