El dijous 14 de desembre, celebrarem l'Assemblea General Ordinària del Col·legi, que tindrà lloc de forma telemàtica a les 16:30h en primera convocatòria, i a les 17h en segona convocatòria, per tractar els següents punts de l'ordre del dia:
- Lectura i aprovació, si s’escau, de l’acta de l’Assemblea General Ordinària del passat 30 de març de 2023
- Informe de la degana
- Aprovació, si s’escau, del Pla d’actuació 2024
- Aprovació, si s’escau, del Pressupost 2024 i preus de Productes i Serveis 2024
- Situació actual rehabilitació nova seu del Col·legi i venda de l’actual (Portaferrissa, 18)
- Precs i preguntes
(Descarrega't la convocatòria a l'Assemblea General)
L’Assemblea es durà a terme mitjançant una plataforma especialitzada en la celebració d’Assemblees en entorns no presencials, contractada a aquests efectes pel Col·legi i que proporciona les mesures tècniques de seguretat i de validació de la identitat de les participants, tot garantint l’exercici dels seus drets de veu i vot i la protecció de les dades personals.
Per participar a l'Assemblea cal registrar-se prèviament a la plataforma. Teniu temps fins les 14h del 14 de desembre tant per inscriure-us o bé delegar el vot en una col·legiada que assisteixi a l’Assemblea (descarrega't el document de delegació de vot).
Les condicions i instruccions per accedir i participar a l’Assemblea, amb indicació dels requeriments tècnics per a la connexió i altra informació útil, les trobareu quan accediu al Portal, en el que també trobareu un test de compatibilitat del vostre equip informàtic per a què pugeu verificar els requisits que us fan falta amb suficient antelació. Consulta el manual d'instruccions de participació a l'Assemblea.