L’àrea de Benestar, Serveis Socials i Igualtat de l’Ajuntament de Salou ha incrementat les vies telemàtiques d’atenció a la ciutadania, amb la voluntat d’oferir serveis que ajudin, a nivell individual, els veïns i veïnes del municipi a fer front a la situació excepcional ocasionada per l’estat d’alarma, arran la crisi sanitària de la COVID-19.
En aquest sentit, s’ha habilitat un nou telèfon d’atenció de Serveis Socials, el 687 209 381, que se suma al ja existent 977 30 92 05. Es podrà trucar de dilluns a divendres, en horari de 9 h a 15 h.
També s’ha posat a disposició de la ciutadania el correu electrònic serveissocials@salou.cat per a aquelles peticions que no puguin ser gestionades per la via telefònica.
Cal esmentar, a més, que les educadores i les treballadores socials realitzen trucades, diàriament, a persones i famílies vulnerables, per donar informació, orientació i estratègies que poden ajudar a facilitar l’estada al domicili.
L’àrea també ha intensificat les coordinacions i el treball en xarxa amb tots els recursos i serveis del territori, per reconduir situacions difícils, provocades per l’emergència sanitària.