Fundació Intemedia i la Plataforma EnfocaT inicien aquest mes de novembre una prova pilot conjunta per oferir orientació laboral interactiva com a complement del model d’atenció presencial a les persones ateses a través de diversos programes de l’entitat.
Els mesos de confinament van fer aflorar les dificultats de moltes persones per seguir connectades als programes d’orientació i inserció laboral de forma no presencial. Per poder mantenir l’atenció a les persones, Fundació Intermedia va dedicar molts esforços a fer front a la bretxa digital i els tècnics i les tècniques de l’entitat van haver d’aplicar noves estratègies per comunicar-se a través dels canals que realment estan a l’abast de la majoria dels usuaris i usuàries: el mòbil i el whatsapp.
Així, a través del mòbil, els equips d’orientació i prospecció van poder oferir sessions d’orientació virtuals, webinars, trucades i entrevistes de seguiment als usuaris i usuàries. Moltes d’aquestes noves formes de relació amb les persones ateses s’han implantat en el dia a dia dels programes -de forma complementària a l’atenció presencial-, en funció de les mesures i restriccions que les autoritats sanitàries van establint per fer front a la crisi del coronavirus.
Més info.