La Delegació de Manresa- Catalunya Central del Col·legi Oficial de Treball Social ens hem adherit a la carta que des del Consell de les Persones Grans del Bages es va aprovar a la darrera Assemblea.
El manifest, que porta per nom «Denúncia i peticions de millora del servei bancari», demana que l'atenció personalitzada a les persones grans que ho necessitin es mantingui durant tot l'horari en què les oficines obren, que es regularitzi una normativa més justa i solidària, i que es doni servei als veïns i veïnes dels municipis que s'han quedat sense sucursal bancària.
Aquesta denúncia s’emmarca en la campanya Tracta’m Bé, que contribueix a la sensibilització i foment del bon tracte.
La carta s’adreça a les direccions generals dels bancs, al Banc d’Espanya i a l’Associació Espanyola de Banca i a les administracions públiques, entre les quals la Generalitat, el Parlament de Catalunya, el Govern espanyol, els grups parlamentaris i el Congrés dels Diputats. L’escrit també es farà arribar al Síndic de Greuges i el Defensor del Pueblo.
El document, té un objectiu clar: revertir el deteriorament dels serveis que ofereixen les entitats bancàries i oferir una millor atenció a la ciutadania i, sobretot, a les persones grans.