Us convoquem a l'Assemblea General Ordinària del Col·legi que tindrà lloc de forma telemàtica el 25 de març, a les 17.30h en primera convocatòria, i a les 18 h en segona convocatòria, per tractar els següents punts de l'Ordre del Dia (us recordem que per accedir a la documentació relacionada amb cada punt de l'ordre del dia us heu d'identificar com a persones col·legiades):
- Lectura i aprovació, si s’escau, de l’acta de l’Assemblea General Ordinària i Extraordinària del passat 25 de novembre de 2020
- Informe de la degana
- Donar compte de l’auditoria comptable. Aprovació del balanç i la liquidació del pressupost 2020. Aprovació de l’aplicació del resultat comptable de l’exercici 2020
- Donar compte de la Memòria 2020
- Varis
- Precs i preguntes
Com puc participar en l'Assemblea telemàtica?
L'Assemblea General Ordinària es farà mitjançant una plataforma especialitzada en la celebració d'Assemblees en entorns no presencials contractada pel Col·legi i que proporciona les mesures tècniques de seguretat i de validació de la identitat de les participants, tot garantint l'exercici dels seus drets de veu i vot i la protecció de les dades personals.
Per participar-hi, us heu de registrar prèviament a través d'aquest enllaç. Teniu temps fins el 25 de març, a les 16h. En cas de que vulgueu delegar el vot en una col·legiada que assisteixi a l’Assemblea, caldrà que el registre s’efectuï abans del 24 de març, a les 14h.
Les condicions i instruccions per accedir i participar a l’Assemblea, les trobareu quan accediu al Portal, on també trobareu un test de compatibilitat del vostre equip informàtic perquè pugeu verificar els requisits que us fan falta amb suficient antelació. Descarrega't el Manual d'instruccions.