Ubicació: Delegació de Manresa
Canonge Mulet 2 3.1.
08240 Manresa
La Delegació de Manresa- Catalunya Central organitza el 28 de març la sessió informativa “Presentació del Protocol d’abordatge de les violències sexuals a Manresa i el Bages”, promoguda pel Servei d’Atenció a la Dona de l’Ajuntament de Manresa, amb la participació i col·laboració de la Comissió de Treball i Equip del Bages de la xarxa d’abordatge de la violència masclista, de la qual la Delegació forma part.
El programa d’aquesta trobada, que començarà a les 17h, és el següent:
- Presentació a càrrec d'Alícia Fernández, vicedegana de la Delegació de Manresa- Catalunya Central.
- Xerrada a càrrec Ester Jodar, jurista del SIAD de Manresa i del Consell Comarcal del Bages; Gemma Torra, Psicòloga ASSIR Bages-Solsonès de la Divisió de Salut Mental d'Althaia CAP Bages.
- Torn de preguntes.
La trobada es durà a terme en format híbrid amb places presencials a la Delegació i places online.
Condicions
La inscripció serà vàlida una vegada s’hagi realitzat el pagament de l’import total del curs/taller/jornada i que es podrà realitzar amb les següents modalitats:
- A través del web amb targeta de crèdit i/o dèbit.
- Per transferència bancària al número de compte de La Caixa ES45-2100-4767-40-0200028082, indicant nom de l’alumne i del curs/taller/jornada. Per als pagaments realitzats a través del caixer automàtic, s’haurà d’introduir el codi d’entitat 0165460.
Les col·legiades que s’inscriguin a una formació subvencionada i no la finalitzin amb un 80% d’assistència, no es podran inscriure a cap altre curs d’aquest tipus en el termini d’un any. Encara que la formació no té cost per a la persona inscrita, des del Col·legi s’inverteixen uns recursos per dur-la a terme i , a més, hi ha persones en llista d’espera interessades en accedir al curs i que podrien haver aprofitat la plaça. Per això, us preguem el màxim compromís a l’hora de realitzar aquestes formacions.
Les anul·lacions d’inscripcions s’hauran de comunicar al Departament de Formació a través del correu electrònic: atenciocolegial@tscat.cat. Les anul·lacions comunicades durant els cinc últims dies abans de l’inici del curs/taller/jornada, o una vegada iniciat aquest, comportaran la pèrdua del 100% de l’import.
El Col·legi es reserva el dret de modificar horaris, dates, continguts i/o professorat dels cursos programats i no es farà responsable de les despeses que puguin ocasionar aquestes possibles modificacions. També es reserva el dret d’anul·lar o ajornar el curs /taller/jornada, si considera insuficient el nombre d’inscrits. En aquest últim cas, es retornarà l’import de la inscripció. En finalitzar el curs/taller/jornada, si s’ha fet un mínim del 80% d’assistència, es lliurarà el certificat d’assistència.
En el cas de les col·legiades en atur que s'inscriguin hauran de presentar el Certificat integrat de l'OTG (NO document dardo). Descarrega't les instruccions per sol·licitar aquest certificat.