- Col·legiats/des: 0€
- Precol·legiats/des: 0€
- Col·legiats/des a l´atur: 0€
- Estudiant: 0€
- No col·legiats/des: 0€
Ubicació: Delegació de Manresa i Plataforma online
Canonge Mulet,2 3er 1a
08240 Manresa
La Delegació de Manresa- Catalunya Central organitzarà, el 12 de desembre, la xerrada "Conferència de Cas, una eina per a la intervenció amb situacions de complexitat social i sanitària”. Una metodologia per a l’abordatge i intervenció en casos complexes des del punt de vista social i sanitari i que té com a objectiu la presa de les decisions compartides entre la persona afectada i els diversos proveïdors de serveis per establir i executar conjuntament un únic pla d’atenció.
El programa d’aquesta trobada, que començarà a les 16.30h, és el següent:
• Presentació a càrrec d'Alícia Fernández, vicedegana de la Delegació de Manresa- Catalunya Central.
• Xerrada a càrrec de Carme Guinovart Garriga, treballadora social i coordinadora del Servei de Treball Social de l'Hospital Universitari de la Santa Creu de Vic.
• Torn de preguntes.
La trobada es durà a terme en format híbrid.
Condicions
La inscripció serà vàlida una vegada s’hagi realitzat el pagament de l’import total del curs/taller/jornada i que es podrà realitzar amb les següents modalitats:
- A través del web amb targeta de crèdit i/o dèbit.
- Per transferència bancària al número de compte de La Caixa ES45-2100-4767-40-0200028082, indicant nom de l’alumne i del curs/taller/jornada. Per als pagaments realitzats a través del caixer automàtic, s’haurà d’introduir el codi d’entitat 0165460.
Les col·legiades que s’inscriguin a una formació subvencionada i no la finalitzin amb un 80% d’assistència, no es podran inscriure a cap altre curs d’aquest tipus en el termini d’un any. Encara que la formació no té cost per a la persona inscrita, des del Col·legi s’inverteixen uns recursos per dur-la a terme i , a més, hi ha persones en llista d’espera interessades en accedir al curs i que podrien haver aprofitat la plaça. Per això, us preguem el màxim compromís a l’hora de realitzar aquestes formacions.
Les anul·lacions d’inscripcions s’hauran de comunicar al Departament de Formació a través del correu electrònic: atenciocolegial@tscat.cat. Les anul·lacions comunicades durant els cinc últims dies abans de l’inici del curs/taller/jornada, o una vegada iniciat aquest, comportaran la pèrdua del 100% de l’import.
El Col·legi es reserva el dret de modificar horaris, dates, continguts i/o professorat dels cursos programats i no es farà responsable de les despeses que puguin ocasionar aquestes possibles modificacions. També es reserva el dret d’anul·lar o ajornar el curs /taller/jornada, si considera insuficient el nombre d’inscrits. En aquest últim cas, es retornarà l’import de la inscripció. En finalitzar el curs/taller/jornada, si s’ha fet un mínim del 80% d’assistència, es lliurarà el certificat d’assistència.
En el cas de les col·legiades en atur que s'inscriguin hauran de presentar el Certificat integrat de l'OTG (NO document dardo). Descarrega't les instruccions per sol·licitar aquest certificat.