Ubicació: Sala d'actes del Casino
Passeig Pere III, 27 baixos
08240 Manresa
El proper dimecres 21 de juny celebrarem una Sessió informativa sobre l'activitat de la Delegació de Manresa- Catalunya Central del Col·legi, i el 25 anys de col·legiació.
L'acte es farà a les 17h, a la sala d’actes del Casino de Manresa
El programa de la jornada és el següent:
- 17:00h Benvinguda per part de la vicedegana de la Delegació, Alicia Fernández.
- 17:05h i 17:30h Primera i segona convocatòria respectivament de la Sessió informativa de l’activitat de la Delegació amb el següent ordre del dia:
- Informe de la vicedegana.
- Informe de les activitats i accions previstes per a l’any 2023.
- Informe sobre la situació dels grups de treball.
- 18:00h Homenatge 25 anys de col·legiació.
- 19:00h Copa de cava i refrigeri.
Condicions
La inscripció serà vàlida una vegada s’hagi realitzat el pagament de l’import total del curs/taller/jornada i que es podrà realitzar amb les següents modalitats:
- A través del web amb targeta de crèdit i/o dèbit.
- Per transferència bancària al número de compte de La Caixa ES45-2100-4767-40-0200028082, indicant nom de l’alumne i del curs/taller/jornada. Per als pagaments realitzats a través del caixer automàtic, s’haurà d’introduir el codi d’entitat 0165460.
Les col·legiades que s’inscriguin a una formació subvencionada i no la finalitzin amb un 80% d’assistència, no es podran inscriure a cap altre curs d’aquest tipus en el termini d’un any. Encara que la formació no té cost per a la persona inscrita, des del Col·legi s’inverteixen uns recursos per dur-la a terme i , a més, hi ha persones en llista d’espera interessades en accedir al curs i que podrien haver aprofitat la plaça. Per això, us preguem el màxim compromís a l’hora de realitzar aquestes formacions.
Les anul·lacions d’inscripcions s’hauran de comunicar al Departament de Formació a través del correu electrònic: atenciocolegial@tscat.cat. Les anul·lacions comunicades durant els cinc últims dies abans de l’inici del curs/taller/jornada, o una vegada iniciat aquest, comportaran la pèrdua del 100% de l’import.
El Col·legi es reserva el dret de modificar horaris, dates, continguts i/o professorat dels cursos programats i no es farà responsable de les despeses que puguin ocasionar aquestes possibles modificacions. També es reserva el dret d’anul·lar o ajornar el curs /taller/jornada, si considera insuficient el nombre d’inscrits. En aquest últim cas, es retornarà l’import de la inscripció. En finalitzar el curs/taller/jornada, si s’ha fet un mínim del 80% d’assistència, es lliurarà el certificat d’assistència.
En el cas de les col·legiades en atur que s'inscriguin hauran de presentar el Certificat integrat de l'OTG (NO document dardo). Descarrega't les instruccions per sol·licitar aquest certificat.