- Col·legiats/des: 0€
- Precol·legiats/des: 0€
- Col·legiats/des a l´atur: 0€
- Estudiant: 0€
- No col·legiats/des: 0€
Davant l’actual context social, la reflexió i el debat sobre el dret de les persones a un sistema de garantia de rendes adients al cost d’una vida digna és més viu que mai. Per això, el dilluns, 19 de febrer, el Col·legi, a través del Grup de treball de Garantia de Rendes de la Comissió de Serveis Socials Bàsics, organitzarà la Jornada online "Reptes de futur en la garantia de rendes".
L'objectiu és oferir un espai a la col·legiatura per a donar a conèixer les actuals polítiques de garantia de rendes i el sistema de redistribució social i reflexionar sobre el paper dels Serveis Socials a l'entorn d'aquest tema.
El programa de la Jornada serà el següent:
- 17h. Benvinguda a càrrec de la vicedegana del Col·legi, Mercè Civit.
- 17:10h. Presentació de l'acte a càrrec de la membre Grup de treball de Garantia de Rendes, Encarna Roldán.
- 17:30h. Conferència a càrrec de Sixte Garganté Petit, membre de la Comissió Promotora de la Iniciativa Legislativa Popular (ILP) per una Renda Garantida de Ciutadania, advocat i professor associat de Dret del Treball de la Universitat Pompeu Fabra
- 18h. Experiències pràctiques de garanties de renda a càrrec del membre Grup de treball de Garantia de Rendes, Israel Ureña.
- 18:30h. Reflexió compartida i conclusions a càrrec del Grup de treball de Garantia de Rendes
- 19h. Cloenda
L'acte es podrà seguir a través del canal de Youtube del Col·legi. Si debat és del teu interès, no dubtis en participar en aquesta Jornada. Des de el treball social hi tenim molt a dir!
Condicions
La inscripció serà vàlida una vegada s’hagi realitzat el pagament de l’import total del curs/taller/jornada i que es podrà realitzar amb les següents modalitats:
- A través del web amb targeta de crèdit i/o dèbit.
- Per transferència bancària al número de compte de La Caixa ES45-2100-4767-40-0200028082, indicant nom de l’alumne i del curs/taller/jornada. Per als pagaments realitzats a través del caixer automàtic, s’haurà d’introduir el codi d’entitat 0165460.
Les col·legiades que s’inscriguin a una formació subvencionada i no la finalitzin amb un 80% d’assistència, no es podran inscriure a cap altre curs d’aquest tipus en el termini d’un any. Encara que la formació no té cost per a la persona inscrita, des del Col·legi s’inverteixen uns recursos per dur-la a terme i , a més, hi ha persones en llista d’espera interessades en accedir al curs i que podrien haver aprofitat la plaça. Per això, us preguem el màxim compromís a l’hora de realitzar aquestes formacions.
Les anul·lacions d’inscripcions s’hauran de comunicar al Departament de Formació a través del correu electrònic: atenciocolegial@tscat.cat. Les anul·lacions comunicades durant els cinc últims dies abans de l’inici del curs/taller/jornada, o una vegada iniciat aquest, comportaran la pèrdua del 100% de l’import.
El Col·legi es reserva el dret de modificar horaris, dates, continguts i/o professorat dels cursos programats i no es farà responsable de les despeses que puguin ocasionar aquestes possibles modificacions. També es reserva el dret d’anul·lar o ajornar el curs /taller/jornada, si considera insuficient el nombre d’inscrits. En aquest últim cas, es retornarà l’import de la inscripció. En finalitzar el curs/taller/jornada, si s’ha fet un mínim del 80% d’assistència, es lliurarà el certificat d’assistència.
En el cas de les col·legiades en atur que s'inscriguin hauran de presentar el Certificat integrat de l'OTG (NO document dardo). Descarrega't les instruccions per sol·licitar aquest certificat.